به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار،مهندس صادق یوسفی، سرپرست مرکز بهداشت بیجار، با اشاره به اهمیت حفظ سلامت عمومی در مراسمهای عزاداری ماه محرم گفت: همزمان با آغاز آیینهای سوگواری سید و سالار شهیدان، ۱۵ بازرس بهداشت این مرکز در حالت آمادهباش کامل قرار گرفتهاند و بر فعالیت مواکب، هیئات مذهبی، مساجد، حسینیهها و اماکن متبرکه نظارت مستمر دارند.

مهندس یوسفی در ادامه افزود: این نظارتها با هدف تأمین سلامت عزاداران، کنترل بهداشت محیط، نظارت بر نحوه تهیه و توزیع نذورات و اطمینان از سلامت مواد غذایی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
سرپرست مرکز بهداشت بیجار از مسئولان هیئات و مواکب خواست با رعایت دقیق دستورالعملهای بهداشتی، در برگزاری هرچه ایمنتر مراسمهای عزاداری مشارکت کنند.
یوسفی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا مشکل بهداشتی، مراتب را از طریق سامانه ملی ۱۹۰ گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.
خادمان عزیز، یادآوری میکنیم که استفاده از ظروف یکبار مصرف گیاهی یا کاغذی با مدیریت درست پسماندها، اولویت اصلی ما برای سلامت عزاداران و سلامتی شهرمان است.
| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 3 |
| تاریخ بروز رسانی | 1403/11/07 |
| بازدید امروز | 36 |
| بازدید دیروز | 242 |
| بازدید کل | 123459 |

