نخستین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی بیجار برگزار شد

1405/04/01
تعداد بازدید :13

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار،امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۵،نخستین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بیجار به ریاست مهندس کاظم کاظمی فرماندار شهرستان و با حضور اعضای کارگروه در فرمانداری برگزار شد.

در این نشست، ضمن بررسی مصوبات پیشین، راهکارهای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار بیجار با تأکید بر اهمیت حفظ سلامت شهروندان، رعایت کامل ضوابط بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را ضروری دانست.

اعضای کارگروه نیز بر استفاده از مواد غذایی سالم و دارای مجوز، بهره‌گیری از آب آشامیدنی سالم، رعایت بهداشت فردی، دفع اصولی پسماندها و تشدید نظارت‌های بهداشتی تأکید کردند.

در پایان، تصمیمات لازم برای ارتقای سلامت عمومی، افزایش نظارت‌های بهداشتی و اجرای دقیق مصوبات کارگروه اتخاذ شد.

سامانه های دانشگاه