به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار،امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۵،نخستین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بیجار به ریاست مهندس کاظم کاظمی فرماندار شهرستان و با حضور اعضای کارگروه در فرمانداری برگزار شد.

در این نشست، ضمن بررسی مصوبات پیشین، راهکارهای ارتقای شاخصهای بهداشتی و پیشگیری از بیماریهای منتقله از آب و غذا مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار بیجار با تأکید بر اهمیت حفظ سلامت شهروندان، رعایت کامل ضوابط بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین هماهنگی دستگاههای اجرایی و نظارتی را ضروری دانست.
اعضای کارگروه نیز بر استفاده از مواد غذایی سالم و دارای مجوز، بهرهگیری از آب آشامیدنی سالم، رعایت بهداشت فردی، دفع اصولی پسماندها و تشدید نظارتهای بهداشتی تأکید کردند.
در پایان، تصمیمات لازم برای ارتقای سلامت عمومی، افزایش نظارتهای بهداشتی و اجرای دقیق مصوبات کارگروه اتخاذ شد.
| افراد آنلاین | 0 |
| بازدید صفحه جاری | 3 |
| تاریخ بروز رسانی | 1403/11/07 |
| بازدید امروز | 36 |
| بازدید دیروز | 242 |
| بازدید کل | 123459 |

