جلسه هم اندیشی روسا و مسئولین منابع انسانی دانشگاه

1405/03/31
تعداد بازدید :45

جلسه هم‌اندیشی رؤسا و مسئولین منابع انسانی دانشگاه با هدف بررسی راهکارهای نوین مدیریتی و ارتقای هم‌افزایی سازمانی برگزار شد. در این نشست که با حضور فعال متولیان این حوزه همراه بود، شرکت‌کنندگان به تبادل نظر درباره چالش‌ها، فرصت‌ها و برنامه‌های پیش‌روی منابع انسانی در سطح دانشگاه پرداختند و بر ضرورت هماهنگی بیشتر میان واحدهای مختلف برای پیشبرد اهداف کلان مجموعه تاکید کردند.

سخنران کلیدی این مراسم، دکتر مهدی ذکائی، مدیر منابع انسانی دانشگاه بود که در بیانات خود به اهمیت ویژه «پرزنت کردن و بازنمایی دقیق فعالیت‌های واحدهای منابع انسانی» پرداخت. دکتر ذکائی با اشاره به نقش حیاتی این واحدها در پویایی دانشگاه، تصریح کرد که معرفی درست، شفاف و حرفه‌ای دستاوردها و اقدامات منابع انسانی، علاوه بر افزایش انگیزه کارکنان، به درک بهتر بدنه دانشگاه از ارزش‌آفرینی این حوزه کمک شایانی خواهد کرد.

سامانه های دانشگاه